Facebook testuje nową funkcję, która pozwoli pisarzom i wydawcom
posiadającym fanpage’a sprzedawać swoje książki i ebooki bezpośrednio
czytelnikom.
Nowy przycisk „Kup” będzie kompatybilny z komputerami stacjonarnymi i
urządzenia mobilnymi. Pozwoli on czytelnikom na zakup produktów
bezpośrednio od firm bez konieczności opuszczania Facebooka. Po
kliknięciu w przycisk, który jest obecnie testowany we współpracy z
wybranymi małymi przedsiębiorstwami w USA, pojawi się wyskakujące
okienko z prośbą o potwierdzenie płatności i wpisanie danych do wysyłki.
Jak donosi serwis „GoodeReader”, nowa funkcja może przynieść niemałe
korzyści pisarzom i wydawcom, którzy korzystają z Facebooka do promocji
książek, budując bazę stałych czytelników. Zamiast kierować ich do
księgarń internetowych będą mogli niebawem sprzedawać książki bez
pośredników.
Nie wiadomo jeszcze, kiedy funkcja będzie szerzej dostępna. Po serii
testów Facebook oceni, czy warto wprowadzać przycisk „Kup” dla
wszystkich użytkowników portalu.
Źródło: booklips.pl
Źródło zdjęć. : booklips.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Będziemy wdzięczni za Twój komentarz. Pamiętaj, że każdą myśl możesz wyrazić w sposób kulturalny, jeśli tylko tego zechcesz.