piątek, 6 grudnia 2013

Mobilny kasjer Empiku - zapłać za książkę



Niewątpliwie okres bożonarodzeniowy to czas świątecznych przygotowań i wzmożonych zakupów. Często wiąże się to jednak z koniecznością stania w długich  kolejkach do kasy. Empik chcąc wyjść naprzeciw swoim klientom od 1 grudnia wprowadził w swoich największych salonach mobilnych kasjerów. Klienci będą mogli u nich nie tylko dowiedzieć się o dostępnych produktach, ale też na miejscu zapłacić za zakupy. - Liczymy, że pomoże to nam wyeliminować duże kolejki przy kasach w okresie przedświątecznym - mówi Monika Marianowicz, rzecznik prasowy Empiku. Mobilni kasjerzy zaopatrzeni w tablety pojawią się na początku w 30 największych salonach Empik w Polsce - w Gdańsku, Krakowie, Wrocławiu, Warszawie, Lublinie, Poznaniu i Olsztynie. Zaopatrzeni w tablety i terminale do kart płatniczych będą doradzać klientom, pomogą im znaleźć szukany towar, będzie też można u nich zapłacić za zakupy.


-Klienci oczekują szybkiej i fachowej obsługi - nie chcą tracić czasu w kolejkach do kas czy na poszukiwanie między półkami sprzedawcy, który odpowie na ich pytania. Stale poszukujemy nowych rozwiązań i narzędzi, dzięki którym proces sprzedaży zostanie maksymalnie skrócony - mówi Olaf Szymanowski, prezes zarządu Empiku.
Empik liczy na to, że wprowadzenie mobilnych kasjerów rozwiąże problem ogromnych kolejek do kas w ich salonach. Aby wyeliminować ten problem, w największych salonach będzie pracowało nawet po ośmiu mobilnych kasjerów. Nowa usługa jest wprowadzona na stałe. - Jeśli się sprawdzi, wprowadzimy ją we wszystkich naszych salonach w całym kraju. Decyzję podejmieny w przyszłym roku - tłumaczy Monika Marianowicz.
Warto wspomnieć o tym, ze Empik jest pionierem na polskim rynku, jeżeli chodzi o sprzedaż mobilną, chociaż usługa ta jest znana i funkcjonuje w innych krajach od dawna. Jak Wam się podoba pomysł wprowadzenia mobilnego kasjera?. Dla mnie to doskonałe rozwiązanie, zwłaszcza gdy przed nami przedświąteczny szał zakupów.


Źródło: http://m.wyborcza.pl/wyborcza/


2 komentarze:

  1. Zdecydowanie wielofunkcyjność pracowników, połączona z ich mobilnością na terenie Empiku, poprawi wydajność sklepu w okresie, gdy przybywa do niego bardzo wielu konsumentów. Pytanie, czy takie rozwiązanie będzie również zasadne, kiedy społeczeństwo wróci do "zwykłego" trybu konsumpcji. W myśl zasady ekonomicznej, gdy zmniejszy się popyt, zmniejszy się również i podaż, więc wówczas taka ilość pracowników mobilnych może okazać się zbyteczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że po okresie świątecznym zobaczą czy tylu pracowników mobilnych jest potrzebnych, ciężko teraz gdybać.. Jednak patrząc na moje wczorajsze wrażenie z zakupów w empiku, pewnie większość klientów będzie zadowolonych z możliwości zapłacenia na terenie sklepu, a nie w kasie. Zaoszczędziłam przez to czas, który bym zmarnowała na staniu w kolejce i zostałam obsłużona równie profesjonalnie jak w zwykłej kasie. Pomysł z tabletami jak najbardziej trafiony :)

    OdpowiedzUsuń

Będziemy wdzięczni za Twój komentarz. Pamiętaj, że każdą myśl możesz wyrazić w sposób kulturalny, jeśli tylko tego zechcesz.