W Tokio powstaje kawiarnia Espresso Journey, która wyglądem będzie przypominać bibliotekę. Ten pop-up, czyli tymczasowy sklep mający służyć kampaniom promującym produkty firmy, ma pomóc sieci Starbucks wypromować ich napoje espresso.
Na półkach znajdzie się 9 różnych książek, a każda z nich ma zawierać informacje o innym rodzaju napoju na bazie espresso. Przy ladzie klienci mogą wymienić książkę na właściwą kawę, zaś obwolutę książki zatrzymać, a następnie używać jej jako okładki na tomy ze swojej biblioteczki. Po wewnętrznej stronie obwoluty znajduje się dodatkowo wymienna wkładka do kubka.
Espresso Journey zaprasza odwiedzających do wybrania kawy w taki sposób, w jaki wybieraliby książkę. Jak twierdzą jej projektanci „książki i kawa są ważnymi elementami codziennego życia, więc stworzyliśmy połączenie pomiędzy ulubionymi książkami i ulubionymi kawami.”
Źródło: Booklips.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Będziemy wdzięczni za Twój komentarz. Pamiętaj, że każdą myśl możesz wyrazić w sposób kulturalny, jeśli tylko tego zechcesz.