środa, 3 stycznia 2018

„Mała książka – wielki człowiek” - kampania społeczna

Na początku grudnia ruszyła kampania społeczna promująca czytelnictwo wśród najmłodszych dzieci, dofinansowana przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa. 

Nakładem Instytutu Książki, ukazała się wyjątkowa publikacja „Pierwsze wiersze dla…”, przygotowana z myślą o najmłodszych czytelnikach. Ma ona zachęcić rodziców do czytania swoim pociechom na każdym etapie rozwoju, zwłaszcza w pierwszych miesiącach ich życia. Znalazły się w niej utwory dla dzieci najpopularniejszych polskich poetów.
Kampania została przygotowana w związku z ogólnopolską akcją „Książką połączeni”, w ramach której młodzi rodzice na oddziałach położniczych otrzymają wyjątkowe „wyprawki czytelnicze”.
Działania promocyjne przypominają o roli książki w życiu dziecka, a rodzice, dziadkowie i opiekunowie zachęcani są do tzw. czytania generacyjnego. O bieżących wydarzeniach w ramach kampanii możecie przeczytać tutaj.


Źródło: wielki-czlowiek.pl

1 komentarz:

  1. Odnośnie opisywanej tematyki to polecam stronę tylko o kampaniach społecznych - prace o kampaniach społecznych. Interesujące materiały i prace na ten temat. Różne przykłady kampanii społecznych.

    OdpowiedzUsuń

Będziemy wdzięczni za Twój komentarz. Pamiętaj, że każdą myśl możesz wyrazić w sposób kulturalny, jeśli tylko tego zechcesz.