poniedziałek, 29 kwietnia 2024

Instalacja biblioteczna jako promocja albumu muzycznego na Spotify

W związku z premierą nowej płyty Taylor Swift, zatytułowanej „The Tortured Poets Department”, platforma strumieniowa Spotify otworzyła w centrum handlowym w Los Angeles instalację biblioteczną promującą album.

Instalacja, promująca 11. studyjny album artystki, otwarta została na trzy dni. Inicjatywa z założenia miała przypominać bibliotekę. Tworzyły ją regały z książkami otaczające znajdujący się w centrum katalog biblioteczny. Na półkach znaleźć można było różne rekwizyty związane z płytą, wiele o literackim charakterze, t.j.: maszyna do pisania, wieczne pióro i kartki stylizowane na stare, pożółkłe manuskrypty wierszy. Menadżerka ds. współpracy z wytwórniami w Spotify, twierdzi, że zdecydowano się stworzyć kampanię promocyjną wzorowaną na bibliotece, ponieważ „poezja jest podstawą tej płyty". „Omawialiśmy kilka koncepcji – stworzenie sypialni, kreatywnego biura, stosu książek – ale ostatecznie wszyscy zdecydowaliśmy się na bibliotekę w plenerze poświęconą tematyce albumu” – powiedziała.

Pierwszego dnia przed otwarciem bibliotecznej instalacji w kolejce ustawiło się ponad 1200 osób, aby obejrzeć zgromadzone na miejscu przedmioty i zrobić sobie zdjęcie na tle regału. Otwarcie przez Spotify instalacji bibliotecznej w humorystyczny sposób skomentowali miejscowi bibliotekarze. „My jesteśmy 151-letnią instalacją biblioteczną” – napisali na Twitterze pracownicy Biblioteki Publicznej w Los Angeles, zachęcając tym samym do odwiedzenia placówki.



Źródło: booklips.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będziemy wdzięczni za Twój komentarz. Pamiętaj, że każdą myśl możesz wyrazić w sposób kulturalny, jeśli tylko tego zechcesz.