Już po raz trzeci ruszyła facebookowa kampania, zainicjowana przez blogera Marcina Gnata, która ma promować czytelnictwo. Podczas pierwszej edycji (2015) chęć regularnego czytania wyraziło 102,5 tys. internautów, a podczas ostatniej edycji (2016) - 60 tys. osób.
Ci, którzy deklarują udział w akcji, przeczytają średnio jeden tytuł w tygodniu. „Gatunek, format książki i ilość stron nie liczą się. Ważne, by regularnie czytać - wyjaśnił pomysłodawca. Na profilu facebookowym akcji internauci nie tylko deklarują chęć czytania, ale i dzielą się opiniami o poszczególnych tytułach, polecają je sobie i - poprzez wysłanie zaproszeń online - zachęcają innych do udziału w kampanii.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Będziemy wdzięczni za Twój komentarz. Pamiętaj, że każdą myśl możesz wyrazić w sposób kulturalny, jeśli tylko tego zechcesz.