poniedziałek, 10 października 2011

Dzienniki ogólnopolskie tracą czytelników

Dzienniki ogólnopolskie nadal tracą na znaczeniu. Liderem zestawienia sprzedaży przygotowanego przez ZKDP został "Fakt" (w lipcu br. sprzedaż ogółem wyniosła 379 382 egz., 12,59 proc. mniej niż w zeszłym roku). Drugie miejsce zajęła "Gazeta Wyborcza" (267 293 egz., mniej o 9,80 proc. Na trzecim miejscu uplasował się „Super Express” (169 848 egz., mniej o 4,26 proc. niż rok wcześniej.). Na kolejnych pozycjach znalazły się "Rzeczpospolita", "Dziennik Gazeta Prawna", "Przegląd Sportowy", "Puls Biznesu".

Źródło:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będziemy wdzięczni za Twój komentarz. Pamiętaj, że każdą myśl możesz wyrazić w sposób kulturalny, jeśli tylko tego zechcesz.